همه چیزهایی که شما باید درباره Nintendo Switch Online بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1068
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

نینتندو سوئیچ به طور رسمی پرش را آنلاین انجام داد و طرفداران Switch برای ارائه ی رقابت با دوستان و دشمنان به سرویس جدید راه یافته اند. Nintendo Switch Online با عنوان مناسب با PlayStation Plus و Xbox Live قابل مقایسه است زیرا وظیفه اصلی آن دسترسی به چند نفره آنلاین است. با این وجود ، مشترک شدن در این سرویس ، کتابخانه ای از بازی های NES و SNES منتخب را به شما ارائه می دهد. گفته می شود ، نینتندو به دنبال ارائه خدمات آنلاین سوئیچ به دنبال تکمیل رقبای خود نیست.

در اینجا همه چیزهایی که باید درباره Nintendo Switch Online بدانید وجود دارد.

مدل های اشتراک فردی / خانوادگی

نینتندو سوئیچ آنلاین در دو نوع اشتراک مشترک و فردی است. اشتراک فردی یک کاربر را پوشش می دهد ، و اشتراک خانوادگی تا هشت را شامل می شود. اشتراک فردی یک ساله 20 دلار هزینه دارد. اشتراک های یک ماهه و سه ماهه نیز به ترتیب با قیمت 4 دلار و 8 دلار در دسترس است. بدیهی است که خرید یک سال از خارج از دروازه مقرون به صرفه است.

در همین حال ، اشتراک های خانوادگی ، 35 دلار در سال هزینه دارد. برای استفاده از این اشتراک عمده ، باید در یک گروه خانوادگی پیوند برقرار کنید. می توانید یک گروه خانوادگی را در وب سایت حساب نینتندو ایجاد کنید. در اصل ، شما و هفت دوست می توانید به کمتر از 5 دلار به کلیه ویژگی های Nintendo Switch Online دسترسی پیدا کنید.

هر دو نوع اشتراک در Nintendo Switch eShop برای خرید در دسترس هستند. Nintendo Switch Online از اولین منوی ناوبری نارنجی هنگام اولین بار که فروشگاه را باز می کنید قابل دسترسی است.

به خاطر داشته باشید که اشتراک ها بصورت خودکار تمدید می شوند مگر اینکه در منوی eShop خودداری کنید.

Nintendo Switch Online (بیشتر) برای چند نفره آنلاین مورد نیاز است

معاملات سوئیچ نینتندو

قبل از شروع Switch Online ، نینتندو برای بازی هایی مانند Splatoon 2  و Mario Kart 8 چند نفره آنلاین رایگان ارائه داد . اکنون ، برای استفاده از ویژگی های آنلاین بازی های شخص ثالث نینتندو باید مشترک شوید و بیشتر بازی های شخص ثالث . یک استثناء مهم Fortnite است که می توانید بصورت آنلاین و بدون اشتراک بازی کنید.

با این حال ، نینتندو آنلاین فقط برای چند نفره از طریق اینترنت مورد نیاز است. افرادی که مشترک نیستند می توانند از ویژگی کنونی محلی Wireless Play Switch بین دو کنسول Switch استفاده کنند و حداکثر سه بازیکن در هر کنسول دارند.

برای چت کردن باید از برنامه تلفن هوشمند Nintendo Switch Online استفاده کنید

اگر می خواهید در هنگام بازی های آنلاین با دوستان خود صحبت کنید ، به برنامه تلفن همراه Nintendo Switch Online نیاز دارید که هم برای iOS و هم برای Android در دسترس است. بله ، آزاردهنده است که برای شرکت در یک تجربه سنتی چند نفره آنلاین ، باید از دو دستگاه استفاده کنید ، اما ما این قوانین را تنظیم نمی کنیم. Fortnite ، از این قاعده مستثناست ، زیرا امکان چت صوتی روی خود کنسول را می دهد.

امکان صرفه جویی در ابر را می افزاید

یکی از بزرگترین ضربه در سوئیچ از زمان راه اندازی این بود که هیچ روشی برای تهیه نسخه پشتیبان از پس اندازهای شما وجود ندارد. اگر کنسول شما فوت کرد ، خوب ، شما از شانس نبودید. با اشتراک Nintendo Switch Online ، می توانید از پس اندازهای خود در ابر نسخه پشتیبان تهیه کنید ، و اطمینان حاصل کنید که حتی اگر کنسول شما خراب شود ، پیشرفت خود را از دست نخواهید داد.

Cloud با بیشتر بازیهای Switch کار را نجات می دهد ، اما تعداد دوری های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، Pokémon Let's Go ، Splatoon 2 ، Dark Souls Remastered و سلول های مرده از ذخیره های ابری پشتیبانی نمی کنند. نینتندو گفته است كه این امر برای حفظ تعادل رقابتی در بازیهایی مانند Let's Go و Splatoon 2 است . نینتندو نمی خواهد موجب اختراع ابر شود تا رتبه های رقابتی را مختل کند.

صرفه جویی در ابر پس از قطع شدن اشتراک شما می تواند ناپدید شود

به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد برای مشترکین Switch Online ، این حس را می بخشد که اگر اشتراک خود را لغو کنید ، ذخیره ابری برای همیشه دوام نخواهد یافت. پس از پایان اشتراک ، دیگر نمی توانید به پس اندازهای cloud خود دسترسی پیدا کنید. پس از شش ماه ، آنها به کلی حذف می شوند .

مشترکین به بازی های کلاسیک NES و SNES دسترسی پیدا می کنند

یکی از مهمترین برنامه های برنامه Switch Online بازی های کلاسیک رایگان است. برای اولین سال خدمات ، نینتندو یک کتابخانه به طور مداوم در حال رشد از بازی های NES به مشترکان داد . نینتندو در ابتدای سال دوم گلدان را شیرین کرد و بازی های SNES را نیز اضافه کرد به برنامه اضافه کرد.

این بازی ها شامل حالت های ذخیره نیز ، همچنین تنظیمات نمایشگرهای متعدد (4: 3 ، Pixel Perfect و CRT Filter) می شوند. برخی از این بازی ها حتی دارای چند نفره ، محلی و آنلاین هستند.

اگرچه به صورت پیش فرض فقط می توانید این بازی ها را با اتصال به اینترنت بازی کنید ، اما می توانید آنها را بارگیری کنید تا به صورت آفلاین تا حداکثر هفت روز بصورت همزمان بازی کنید. اگر اشتراک شما به پایان رسید ، دقیقاً مانند PlayStation Plus و Games با پیشنهادهای طلا ، به این بازی ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

در اینجا لیست فعلی از 26 بازی SNES همراه با Nintendo Switch Online آورده شده است. به خاطر داشته باشید که نینتندو قصد دارد در آینده تعداد بیشتری بازی SNES را به برنامه اضافه کند ، اما هیچ برنامه مشخصی برای اضافات جدید در کتابخانه SNES وجود ندارد.

برادران دعوا Super Mario World 2: جزیره یوشی مسابقه شیرین کاری FX
کرست شیطان Super Puyo Puyo 2 Ghosts Super Ghouls
جو و مک 2: در مناطق استوایی گم شده است سوپر تنیس جهان سوپر ماریو
Kirby's Dream Land 3 نفس آتش سوپر متروید
ستاره روباه F-ZERO سوپر فوتبال
نیروی دفاع فوق العاده زمین دوره رویایی کربی The Legend of Zelda: پیوندی به گذشته
سوپر ماریو کارت خلبانی Breath of Fire II
کربی سوپر استار Super Punch-Out !! ستاره فاکس 2 
Pop'n TwinBee تنیس سر و صدا  

در اینجا لیست بازی های NES آورده شده است. نینتندو در طول سال اول خدمت چندین بازی NES را در هر ماه اضافه کرد. اکنون که بازی SNES فرا رسیده است ، اما به روزرسانی های ماهانه بیشتر نیست. نینتندو به Business Insider تأیید كرد كه بازیهای بیشتر NES فقط به برنامه ماهانه وارد برنامه نخواهند شد. بنابراین ، ما آنها را هنگامی که آنها را دریافت خواهیم کرد.

متروید گلف مسابقات NES River City Ransom کلید سلیمان سرزمین Clu Clu
تنیس جک بمب توانا کشتی حرفه ای نینجا گایدن خدمه ویرانگر
بالون مبارزه پانچ کردن !! ویژگی آقای رویا بیسبال وودز واریو خر کنگ 3
دکتر ماریو Zelda II: Adventure of Link فوتبال استاد بلستر والیبال
Tecmo Bowl Super Mario Bros: The Lost Levels Super Mario Bros. ماجراجویی کربی اتصال به شهر
یوشی افسانه ی زلدا اژدها دوتایی StarTropics خر کنگ
گرادیوس ماجراهای لولو Super Dodge Ball بچه ایکاروس معاون: پروژه عذاب
هاکی روی یخ Super Mario Bros. 2 اجباری های Ghosts'n سرباز ستاره کریستالیس
TwinBee برادران Super Mario 3 هیجان انگیز خر کنگ جونیور سفر به سلیوس
ماریو بروس Double Dragon II: The Revenge   کوهنورد یخی در مقابل. هیجان انگیز قهرمانان کونگ فو
آتلانتیس نازو حذف کننده قایق دوئل  سایه نینجا     

تتریس 99 منحصر به Nintendo Switch Online است

مشترکین نینتندو سوئیچ آنلاین نیز دسترسی انحصاری به دست می آورند تتریس 99 ، یک نسخه رویال وحشی از بازی پازل کلاسیک دارند. اگر شما یکی هستیدتتریسهوادار ، بازی در این تکرار 99 نفری است که مطمئناً ارزش اشتراک را به تنهایی دارد.

کنترلرهای بی سیم NES و SNES اختصاصی

اگر می خواهید بازی های NES را به جای کنترلر Joy-Con یا Pro کنترلرهای NES انجام دهید ، نگران نباشید ، نینتندو شما را تحت پوشش قرار داده است. تو می توانیخریدیک جفت کنترلر بی سیم NES از وب سایت نینتندو با قیمت 60 دلار ، با این حال ، برای این کار باید مشترک باشید.

همچنین می توانید یک کنترلر SNES بی سیم را با قیمت 30 دلار انتخاب کنید . پد SNES همچنین مختص مشترکین Switch Online است.

فقط کاربران ارائه می دهند

SNES و NES Joy-Cons بخشی از پیشنهادات سوئیچ آنلاین هستند که فقط عضو آن هستند. در حال حاضر ، هرچند ، تنها پیشنهادی که در حال حاضر در دسترس است برای تجهیزات اختصاصی بازی Splatoon 2  است. فقط مشترکین سالانه می توانند چرخ دنده را بدست آورند ، و این کاملاً زیبایی است. با این وجود ، اگر می خواهید یک پیراهن رایگان و برخی کفش های Squidkid V ، باید یک کد در ایمیل خود پیدا کنید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: همه چیزهایی که شما باید درباره Nintendo Switch Online بدانید ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com